today

Gestió escolar integral

ITEscola és una plataforma en línia dissenyada per a la gestió del dia a dia de centres educatius. Aquesta aplicació complementa a la plataforma de pagaments de TPVEscola i es desenvolupa per automatitzar el control i notificació de l’assistència i el comportament dels i les alumnes del centre. Incorpora la gestió integral d’horaris, gestió de les guàrdies, comunicacions amb les famílies, convocatòria de reunions amb famílies, de l’equip docent, reserva de recursos, preparació de classes, avaluacions, entre d'altres.

school

Creada amb i per centres educatius

En la nostra tasca diària ens dediquem íntegrament a l'atenció continuada dels centres educatius que formen part de la comunitat TPVEscola i ITEscola, això ens dona un coneixement de la realitat del món educatiu i, com no pot ser d'una altra manera, els nostres desenvolupaments són la resposta directa de les necessitats i demandes de les escoles, instituts, AFAs i AMPAs i persones usuàries de la plataforma. Contínuament estem incorporant millores a l'eina que creix per l'eficàcia d'aquest treball bidireccional.

devices

Sistema integrat

Els usuaris (tant docents, equip d'administració com famílies) accedeixen a la plataforma mitjançant 'APP per al mòbil de TPVEscola o també per via web amb un usuari i contrasenya personalitzat per la seva seguretat. Tot el sistema està integrat, d'aquesta manera, encara que no puguin/vulguin instal·lar-se l'app reben tots els missatges per correu electrònic i poden accedir i veure el seu entorn des de la pàgina web, no perdent així cap de les funcionalitats de la plataforma.

Contacta'ns

Si vols que et fem una presentació personalitzada (DEMO) sense cap compromís, truca'ns o envia'ns un correu electrònic:

Contacte de l'oficina

De dilluns a dijous de 09.00h a 14.00h i de 15.00h a 18.00h, els divendres de 09.00h a 15.00h.

690 80 45 80 - it@tpvescola.com

ITEscola és una aplicacions desenvolupada per EQlogic Computers | © 2024 EQC Medios de Pago, S.L.U. | Condicions legals