Què és ?

ITEscola és el sistema per a la gestió escolar integral per instituts complementària a TPVEscola. Les seves principals funcions són:

calendar_today Gestió horària
assignment_turned_in Control assistència
list Agenda
chat Comunicacions
assignment Informes, expedient de notes, etc
shopping_cart Gestió i reserva de material

Accés per Web i App

Les famílies poden accedir a través de l'aplicació mòbil gratuïta de TPVEscola, aquelles que no puguin/vulguin instal·lar-se l'app reben tots els missatges per correu electrònic i podràn accedir per la pàgina web, no perdent així cap de les funcionalitats de la plataforma. Cada persona accedeix amb un codi d'usuàri/a i contrasenya que podrà personalitzar per la seva seguretat i, un cop dins la plataforma, té una visualització personalitzada segons la seva situació.

Sistema integrat

Amb el sistema complementari de ITEscola es garanteix que les famílies puguin fer totes les gestions de manera integrada en una única aplicació, facilitant la gestió diària, sense necessitat de tenir diverses plataformes amb diverses funcionalitats.

Gestió de serveis

ITEscola s'adapta a les necessitats de cada centre educatiu, tenint funcionalitats senzilles com gestió horària o control d'assistència, fins a operacions més complicades com la generació d'expedients, enviament de comunicacions a les famílies i gestió de material.